استراتژی های گوناگونی که رفتار سفر را تغییر میدهند. اعم از این که مردم چگونه، چه موقع و به چه جایی سفر کنند .
فهرست مطالب:
تعریف مدیریت تقاضای سفر
روش های مدیریت تقاضای سفر:
تعریف روش هم پیمایی- بررسی هم پیمایی در ایران - مقایسه وسایل همپیایی
خودروهای پرسرنشین
خطوط پرسرنشین HOV - اهداف ایجاد این خطوط- انواع خطوط پر سرنشین
تعریف دور کاری - انواع موارد مشمول دورکاری
جابجایی ساعت کاری: زمان کاری انعطاف پذیر- هفته کاری فشرده-تغییر ساعت کاری
مدیریت پارکینگ : استراتژی ها و ت های مدیریت پارکینگ
توسعه حمل و نقل غیر موتوری
اهداف و معیارهای مدیریت تقاضای سفر
درباره این سایت